Harry Potter TAG

Od vydání prvního dílu Harryho Pottera už uběhlo neuvěřitelných 20 let. Na oslavení této události vydalo nakladatelství Albatros nové vydání Harryho Pottera a Kamene mudrců (recenzi na mém blogu máte ZDE ). V průběhu dalších měsíců budou postupně vycházet další díly s novými obálkami a už brzy vyjde Harry Potter a Tajemná komnata, takže se určitě máte na co těšit.

Jelikož jsem velký Potterhead a na Harrym Potterovi jsem vpodstatě vyrůstala, rozhodla jsem se, že na počest této události udělám Harry Potter TAG.
Já doufám, že se vám můj Potter TAG bude líbit △⃒⃘ ⚯͛
 

     SLAVNOSTNĚ PŘÍSAHÁM, ŽE JSEM PŘIPRAVENA KE KAŽDÉ ŠPATNOSTI 



1. Jaká je tvá oblíbená kniha?
To je těžká otázka. Mě se líbily úplně všechny, ale asi nejvíc se mi líbil Harry Potter a Kámen mudrců. V této knížce to všechno začíná, setkáváme se s Ronem a Hermionou, poznáváme Bradavice, Příčnou ulici, Bradavické koleje ( Nebelvír, Zmijozel, Havraspár a Mrzimor ) a také se dozvídáme a to je to nejdůležitější, že Harry je čaroděj ( doufám, že nejsem jediná co o svých jedenáctých narozeninách čekala na dopis z Bradavic a když potom nepřišel byla jsem z toho moc smutná 😂 ...ale pořád v to ještě doufám, že třeba na mě zapomněli) A ještě mezi ty ''topky'' patří Harry Potter a vězeň z Azkabanu. Tato kniha si mě získala díky Pobertům (Náměsíčník, Červíček, Tichošlápek a Dvanácterák). 




2. Oblíbený film?
Opět těžká otázka. Já miluju všechny filmy a nejde si z těch osmi filmů vybrat jen jeden. Ale určitě mezi ty mé nejoblíbenější patří opět Harry Potter a vězeň z Azkabanu a také Harry Potter a Ohnivý pohár. Tento díl miluju i jako knížku, ale nemohla jsem do jedné odpovědi napsat rovnou tři díly Harryho Pottera. V tomto díle se mi hodně líbil Turnaj tří kouzelnických škol a to konkrétně druhý úkol. A samozřejmě i Cedric Diggory, já sice nejsem jeho velkej fanda, ale tak...no byl sladkej 😂.


3. Nejméně oblíbená kniha? 
NE, NE A JEŠTĚ JEDNOU NE!!!!!!!!!!


4. Nejméně oblíbený film?
Můj asi nejméně oblíbený film bude 6. Harry Potter a Princ dvojí krve. Jako neříkám, že ten film byl špatný, ale oproti knize jo. Bylo by super kdyby do toho filmu dali víc vzpomínek na Voldemorta. Ale i tak tam bylo dost vtipných scén, jako například zfetovanej Harry. 



5. Nejoblíbenější postava?
Určitě Hermiona Grangerová. Já s ní mám hodně společnýho. Miluju knihy, miluju poznávání nových věcí, mám ráda dobrodružství, jsem na Pottermore v Nebelvíru a spoustu dalších věcí. A z klučičích postav mám hodně ráda Severuse Snapea. A není to kvůli tomu, že zemřel ( 14. ledna 2016 ), já ho zbožňovala už od začátku. A to co cítil k Lily se nedá popsat... boží postava😍

6. Jaký by byl tvůj patron?
Já bych si hrozně přála aby to byla laň.





7. V jaké koleji byste chtěli být?
Když jsem byla menší, tak jsem chtěla být v Nebelvíru, jako asi každé šestileté dítě. A i když sem teď starší, tak i tak bych chtěla být v Nebelvíru. Nebelvír mě vůbec neomrzel a díky tomu, že se v knihách o této koleji dozvídámé hodně, tím víc je mi bližší. 


8. V jaké koleji jsi?
Já jsem v Nebelvíru. Jestli byste taky chtěli zjistit ve které koleji jste, můžete na Pottermore, což je stránka v angličtině od J.K. Rowlingowé a pokuď nejste zdatní angličtináři a nebo jenom si chcete rozřazovací test udělat v češtině bežte na TUTO stránku. 


9. Volba: bezová hůlka, kámen vzkříšení, neviditelný plášť?
Jednoznačně neviditelný plášť


10. Na jaká pozici by jsi hrála famfrpál?
Myslím si že na postu chytače, ale i ten střelec by nebyl od věci. 

11. Nejoblíbenější citát?
Mám jich opravdu hodně, ale mezi ty mé nejoblíbenější patří tyto: 
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."- Albus Brumbál 

"Always" - Severus Snape


12. Co bylo hodně odlišné ve filmu oproti knize?

 


Tak toho je mnoho a kdybych to tady měla všchno vypsat byla bych tady až do Vánoc. Ale třeba jedna z těch nejvíc "důležitých " věcí je  jak Harry bojuje s Voldemortem. Ve filmu to bylo uplně jinak než v knize. V knížce bojovali ve Velké síňy a všichni je tam povzbuzovali a to se mi hodně líbilo. 

13. Co chybělo ve filmech?
To mi přijde jako předchozí otázka, ještě například nebyla vidět snaha Hermiony o práva domácích skřítků, nebyla tam Winky, nikdy nebyla vidět kuchyně v Bradavicích, taky Ron začíná hrát za Nebelvír už v pátém díle, ne až v šestém atd. a to ve filmech vůbec zachycené nebylo ...  

14. Jaký by byl tvůj oblíbený předmět?
Létání na koštěti a nebo přeměňování.

15. Jaká by byla tvoje hůlka?
Na Pottermore jsem si test na hůlku nedělala, ale kdybych si měla vybrta hůlku, která byla ztvárněna v Harrym Potterovi, byla by to hůlka Sevruse Snapea.
 


 16. S kerou postavou by ses chtěla seznámit?
Určitě s Hermionou Grangerovou. Jak už jsem psala v předchozí odpovědi, s Hermionou mám hodně společnýho a seznámit se s ní by bylo Mega ultra úžasný.


17. Jaký by byl tvůj bubák?
Myslím, že bych možná viděla někoho mrtvého z mé rodiny a nebo z mých kamarádů.

18. Kdybys mohla vrátit život jedné postavě, která by to byla?
Hm, to je hodně těžké a samozřejmě bych nejradši vrátila život všem kladným postavám - Dobbymu, Siriusovi, Snapeovi, Brumbálovi,...
Ale mezi ty mé tři TOPKY , mezi kterýma bych se hodně rozhodovala by byl Sirius. Byl to Harryho jediný zbývající příbuzný a já bych si přála, aby po bitvě v Bradavicích žil Harry se Siriusem..
Jako druhého bych chtěla "oživit" Severuse Snapea. Podle mě zemřel zbytečně a už jen kvůli jeho lásce k Lily bych mu ten život dala.
A jako třetímu bych vrátila život Dobbymu. Určitě mi do komentářů napište jestli jste taky brečeli u Dobbyho smrti, protože já jo. 

19. Jaké zaměstnání bys měla v kouzelnickém světě?
Buď bych chtěla učit v Bradavicích a nebo bych chtěla být profesionální famfrpálový hráč.

20. Část filmu nebo knihy, která Vás dokázala rozplakat?
Ve filmu jsem brečela u smrti Dobbyho, Hedviky, Snapea, Siriuse a Brumbála. Vpodstaťe skoro všechny smrti. A v knížce mě hodně zasáhla opět smrt Dobbyho. 😥


21. Co pro tebe znamená Harry Potter?
To je nepopsatelné. Harry Potter je můj život, miluju ty knihy, vyrůstala jsem na nich, zkrátka svět Harryho Pottera  MILUJU 💕



              △⃒⃘ ⚯͛ Určitě mi do komentářů napište v jaké jste koleji a v jaké byste chtěli být △⃒⃘ ⚯͛





                                                      NEPLECHA UKONČENA



Komentáře

  1. Super tag, také už jsem jeden H.P. kdysy vyplňovala, ale tenhle si také udělám :) časem

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám nejradši asi Hemionu, Nebelvír... Ale měla bych patrona kočku, vyšla mi i na pottermore :P

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky